De la „The White Rabbit And The Black Magic“ Party

The White Rabbit And The Black Magic

The White Rabbit And The Black Magic

de Ana-Maria Căciulă – redactor

Sâmbătă, 27 octombrie, la Sala Polivalentă, a avut loc petrecerea de Halloween „The White Rabbit And The Black Magic“, unde am fost şi noi să vedem dacă ce se spune în popor, şi anume că e cea mai tare petrecere de Halloween din România. Este adevărat.

Totul a început la ora 20:15, când în foaierul Sălii Polivalente au rulat 14 filme de câteva minute şi diferite. S-au adunat câţiva omuleţi, deşi nu acesta a fost punctul forte al serii. Uşor-uşor, au venit din ce în ce mai multe pisicuţe, zombie, drăcuşori şi iepuraşi pentru a viziona scurt-metrajele. Cu origini diferite, unele realizate în S.U.A, altele în Franţa sau Taiwan, precum şi Spania, Ucraina sau Brazilia, acestea au reuşit să amuze publicul, sau cel puţin, unele dintre ele. Orice fel de film ai fi urmărit, unul din 14 sigur ar fi fost pe gustul tău! Pixeli, vampiri, broaşte ţestoase, animaţie şi îngeri… Ce altceva îţi mai puteai dori?

The White Rabbit And The Black Magic

Odată cu ora 22:00, sala s-a deschis pentru ca omuleţii strânşi pe holuri să intre şi să se bucure de concertul ce a urmat mai apoi. Au avut oamenii şi decor, ca să fie treaba pe bune, aşa că nu s-a pierdut timpul şi primii pe scenă au fost băieţii de la Rodeo Flesh, o trupă de alternative metal, formată din cinci membri. Nu au stat foarte mult, căci deşi noaptea a fost lungă (doar s-a dat şi ceasul înapoi de dragul petrecerii), au fost foarte mulţi artişti care au încântat urechile publicului cu muzică de toate felurile: rock, dubstep sau rap. Următorii au fost băieţii de la Coma, care au reuşit să cânte în faţa a mai multor persoane deoarece pe la ora 23:00 au început să vină omuleţii în valuri uriaşe. Au interpretat piese precum „Coboară-mă-n rai“, sau „Culori“, care au avut mare succes în rândul drăcuşorilor şi iepuraşilor. De la ora 23:50, atmosfera s-a schimbat, intrând pe scenă Shadowbox. Şi la cine altcineva să facă lumea gălăgie, dacă nu la Chimie, care le-a ridicat în picioare până şi pe pisicuţele care, din cauza tocurilor inconfortabile, se aşezaseră pe scaunele din sală. Au sperat că nu vor sta prea mult în picioare, dar degeaba, căci după Shadowbox, a zguduit sala Şuie Paparude, după care publicul a asistat la o şedinţă intensă de dubstep si dnb cu Coki, Rockwell & MC Strategy, Phace and Misanthrop şi Freqax feat. Tremour, spectacol care a ţinut până la 7:00 dimineaţa, când animăluţele şi monştrii au plecat acasă, rupţi de oboseală, după o noapte agitată şi plină de dans şi dat din cap.

The White Rabbit And The Black Magic

Cu toate că nu toţi cei care au venit erau costumaţi, organizatorii au reuşit să facă un event foarte apreciat în rândul liceenilor, dar şi studenţilor, muzica fiind variată şi de bună calitate, iar atmosfera foarte încărcată de energie, care s-a terminat abia dimineaţă.

The White Rabbit And The Black Magic

Mulţi au spus că au fost foarte încântaţi de eveniment şi că abia aşteaptă ediţia de anul viitor, când cine ştie ce alte surprize şi artişti ne vor pregăti cei de la Yazee şi Ghost Town. Până atunci, rămâneţi cu grijă şi verificaţi sub pat să nu fie vreun zombie!