Am fost la Concertul maraton – Luna Amara

Concert Maraton - Luna Amara

de Livia-Beatrice Popa – redactor

Primăvara începe cu… un turneu „Luna Amară“. Albumul „Don’t let your dreams fall asleep“ se bucură de un al doilea turneu de promovare în toată ţara. Concertul din „Suburbia“, de pe data de 16 aprilie, a fost al treilea concert susţinut în Bucureşti în cadrul turneului. Preţul rezonabil al biletului şi locaţia centrală a clubului au făcut ca spectatorii să roiască în jurul scenei. Publicul a fost unul variat, de la adolescenţi până la oameni de 40 de ani.

Concertul a început la ora 21:00, prima trupă din deschidere a fost „Fort 13“, o trupă energică şi care are multe de spus acestei ţări. Publicul nu a participat activ, fiind într-un număr foarte mic în faţa scenei. A urmat apoi trupa „Alternativ Quartet“, care a adus o atmosferă total diferită de cea de dinainte. Melodiile liniştite, atitudinea introspectivă a trupei, sunetele provocate de combinaţii instrumentale inedite (flaut, muzicuţă, theremin) au atras publicul în apropierea scenei.

Am fost la concertul maraton - Luna Amara

„Luna Amară“ a urcat pe scenă la 22:45, mai târziu decât trebuia, însă au compensat aşteptarea cu trei ore de cântec. Publicul s-a dezmorţit rapid împreună cu Mihnea (voce), pe melodia „În cercuri“, care a făcut un spectacol de excepţie prin solo-urile de trompetă şi „talentul actoricesc“ abordat la fiecare piesă. Au cântat melodii de pe toate albumele, printre care „Gri dorian“, „Roşu aprins“, „No return“, „Chihlimbar“. Atmosfera a atins apogeul pe melodiile „Loc lipsă“ şi „Folclor“ când s-a lăsat cu pogo, oameni căzuţi la podea, ţipete şi hore încinse. Băieţii au fost chemaţi pentru bis, care a transformat publicul într-un adevărat grup dizident. Este de menţionat faptul că, pe tot parcursul concertului, pe peretele din spatele trupei s-a derulat o videoproiecţie cu imagini din concertele băieţilor.

Trupa Luna Amară va continua seria de concerte prin ţară. Următoarele sunt anunţate în Suceava pe 23 aprilie, Iaşi pe 24 aprilie, Timişoara pe 14 mai. În Bucureşti îi mai puteţi vedea pe 7 şi 21 mai.

Pana data viitoare, fiti dizidenti! 😀