Salile de sport – cele mai profitabile afaceri ale momentului

Salile de fitness_Ioana Gheorghiu_fotoreporter-online

de Ana-Maria Pop – redactor
foto: Ioana Gheorghiu – fotoreporter

După febra farmaciilor lipite unele de celelalte, acum ne-am umplut de săli de fitness și aerobic. Le găsim pe toate străzile, în toate mall-urile și hotelurile. Nici nu e de mirare că vedem la orice pas corpuri bine lucrate, dar oare ce ne atrage să frecventăm sălile de sport, oricând găsim puțin timp liber? Un argument ar fi acela că suntem puși pe treabă, spre deosebire de cei care plâng când se urcă pe cântar sau atunci când urmăresc „Victoria`s Secret Fashion Show“ și care totuși nu se pot dezlipi de punga de chipsuri. Se pare că, la noi, lenea nu este o problemă, motiv pentru care sălile de fitness sunt pline non-stop.

În afară de obsesia de a avea un fizic de invidiat, de care toți suferim, însă pe care puțini o recunosc, suntem atrași de sporturi noi, care mai de care mai diversificate și ingenioase. Kangoo Jumps, Zumba, Pilates se încadrează pe lista sporturilor „comerciale“ care și-au câștigat popularitatea peste noapte și au convins mulți clienți să vină la sală. Bineînțeles, am auzit despre ele de la vedetele din afară, așa că era imposibil să nu le încercăm și noi. Totuși, faima lor nu a fost trecătoare! Diferite de alte fenomene de moment, aceste sporturi au promis mult și s-au ținut de cuvânt, fiind un mod foarte simplu de a slăbi și de a ne distra în același timp. Nu, chiar nu e o glumă, rezultatele nu întârzie să apară. După o oră de „zbenguială“,vei pierde peste 1000 kcal și vei radia de energie pozitivă, să nu mai vorbim despre efectele benefice asupra sănătății întregului organism. După un astfel de program, corpul tău îți va fi profund recunoscător.

Datorită acestor sporturi, lucrurile s-au schimbat radical față de acum câțiva ani, când eram un popor codaș când venea vorba de mișcare. Până și „efectul de turmă“ a avut un rol pozitiv de această dată, fiindcă am încercat să le urmăm exemplul altora și acum cerințele au făcut să fie construite sute de astfel de săli de antrenament.

Vestea că din ce în ce mai mulți oameni merg la sală nu poate decât să ne bucure. Cu toate astea, ne întrebăm cum se pot hotărî la care dintre cele două, trei sau patru săli din cartier să meargă. Ei bine, patronii știu să inventeze cele mai ingenioase slogane cu care să iasă în evidență într-un mod cât mai original. „Ești gras și urât? Vrei să fii doar urât?“ este cel mai amuzant și e de la sine înțeles că a avut cel mai mare succes, cucerind un număr mare de clienți. Pe bună dreptate, cine nu ar fi tentat de așa o deviză?

Să sperăm că nu ne vom lăsa de treabă și că ne vom clasa în continuare pe locurile fruntașe când vine vorba de sănătate, mișcare și un stil de viață sănătos. Cine știe, poate la un moment dat ceilalți vor ajunge să ne urmeze nouă exemplul, ci nu noi pe al celor din afară. Până la urmă, e cert că românii și-au găsit în sfârșit o preocupare folositoare și o cauză bună în care să-și investească banii.

Recommended Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *