O noua expozitie de arta plastica

O noua expozitie de arta plastica

de Laura Ştefan – colaborator

Un nou an – o nouă expoziţie oferită de doamna Luciana Toma în colaborare cu Fundaţia „Mereu Aproape“. Această duminică de 10 iunie le-a oferit bucureştenilor o expoziţie tare drăguţă în care au fost expuse lucrările unor tineri talentaţi, numărându-se printre aceştia Radu Ungureanu, Ana Sârbu, Alexandru Kacso, Casandra Săpoiu şi, nu în ultimul rând, Luiza Hasegan.

În ciuda vârstei destul de fragede, începând chiar cu 3 anişori, şi a diferitelor personalităţi de care dădeau dovadă micii pictori şi pictoriţe, au demonstrat acel talent şi acea pasiune pentru arta plastică ce o împărtăşeau fiecare în parte prin picturiile lor. Aşa cum se putea auzi în mulţimea adunată: „Poţi simţi cum valoarea artistică este comprimată în această cameră, în aceste picturi atât figurativ, cât şi propriu“.

O noua expozitie de arta plastica

Talentul, plăcerea şi dedicaţia pentru arta plastică a făcut din aceste minţi naive de copii reţeta perfectă pentru adevărate genii artistice. Iar portretele , peisajele, picturile abstracte, toate reprezentau imaginaţia debordantă şi experienţa acumulată de-a lungul anilor, ori pur şi simplu talentul completat de multă muncă.

După o scurtă cuvântare a doamnei Luciana Toma şi a unei mămici tare emoţionate ce cu greu a putut să se stăpânească în momentul în care a dorit să-i mulţumescă public doamnei Luciana Toma pentru tot efortul depus, a urmat premierea micuţilor artişti cu fel de fel de surprize pe gustul lor. Desigur, a urmat şi un moment de pauză, în care cu toţii s-au pregătit atât fizic, cât şi psihic, pentru o intreminabilă şedintă foto.

O noua expozitie de arta plastica

Cam aşa s-a desfăşurat deschiderea expoziţiei de artă plastică susţinută la sediul BPP- Cotroceni în jurul orei 15:00 alături de prieteni, părinţi, ori pur şi simplu de oameni dornici sa descopere talentul micilor pictori.

Să nu uităm că acestă expoziţie va fi deschisă până în data de 15 iunie, aşa că nu uitaţi să daţi o tură pe-acolo!

3 thoughts on “O noua expozitie de arta plastica”