Amor, Signora si Canarul Albastru

Amor, Signora și Canarul Albastru

Amor, Signora și Canarul Albastru

de Cristina Dinescu – redactor

Cu inscripția „Commedia dell`arte“, spectacolul „Amor, Signora și Canarul Albastru“ a reprezentat începutul de drum al unor actuali studenți și viitori actori.

Teatrul Masca a fost punctul de plecare, iar Mihai Mălaimare le-a fost atât regizor și scenarist, cât și profesor. Cu o distribuție tânără formată din: Laura Borodan (Signora, Pantalone), Georgiana Vrațiu (Colombina), Anamaria Iordache (Brighella), Mihaela Albu (Cicinetta, Capitano Cocodrillo), Liana Pecican (Pulcinelina), Mihai Hurduc (Arlechino, Francesco), Alexandru Floroiu (Capitano Matamores), Mincă Antonio Tadeus (Pulcinella) și Sebastian Ghiță (Cinzio, Dottore), piesa de teatru atinge culmile energiei, jonglând cu arta teatrală cu o îndrăzneală aparte. Cu ajutorul replicilor și interpretărilor se creează un cadru bufonesc, plin de neprevăzut, astfel că întregul spectacol este un amestec de stări de spirit, cu doze precise de dragoste și teatru.

Amor, Signora și Canarul Albastru

Signora se plimbă prin trecutul actoriei sale și calcă printre rămășițe de repetiții, iubiri naive și prietenii. Dintre toate acestea, își aduce aminte cel mai bine de un iubit impulsiv, pasional, de canarul ei albastru. Atât luptele, cât și scamatoriile de circari sunt regizate cu precizie, dar cu toate acestea nu-și pierd absolut deloc naturalețea. Farfuriile, bastoanele, paharele cu apă, trambulinele, scările și alte obiecte din decor zboară la propriu dintr-un loc într-altul pe tot parcursul piesei.

Amor, Signora și Canarul Albastru

Scenele sunt de un comic inevitabil, cu tente sexuale mai mult sau mai puțin explicite, dar farmecul piesei stă în legătura cu publicul, o interacțiune intensă și plină de surprize.