K-pop World Festival – varianta de Romania

k_pop_festival-roxana_leocovici-fotoreporter-teenpress (91)

de Sabrina Canea – redactor

În ultimul timp, se aud tot felul de lucruri dure şi ameninţătoare din partea Coreei (de Nord), de la bombardarea S.U.A., la izbucnirea unui al Treilea Război Mondial. Ei, iată că era şi timpul pentru acţiuni ceva mai paşnice din partea acesteia. Într-o zi cu temperaturi parcă venite chiar din Coreea, Institutul Cervantes a găzduit K-pop World Festival, eveniment prezent pentru prima oară în România. Totodată, evenimentul este al patrulea de genul acesta la noi în ţară.

Nu cu mult după orele 11:00, un puhoi de lume a invadat clădirea proaspăt renovată, oameni mai dornici ca oricând să descopere câte puţin din superba cultură coreană. Deşi, neştiind ce vei găsi înăuntru, îţi imaginai un eveniment de teapa „Comic Con“-ului, odată intrat, priveliştea te putea dezamăgi într-o oarecare măsură, şi asta mai ales dacă aveai ceva festivale în spate. Însă acest mic amănunt nu i-a oprit pe adolescenţi (şi nu numai) de la a se distra pe cinste.

k_pop_festival-roxana_leocovici-fotoreporter-teenpress (7)

Evenimentul a început în forţă cu o prezentare a fan club-urilor trupelor arhicunoscute din Coreea, cum ar fi Teen Top, B.A.P. EXO, Super Junior, Shinee,iar lista poate continua. Cert este că, încă de la aceste prezentări, lumea era în delir. În timp ce această încăpere vibra de energie, nebunie şi, mai ales, ţipetele fanilor înfocaţi, într-o cameră alăturată ceva mai liniştită, puteai lua fel şi fel de postere, stickere ori semne de carte, toate acestea fiind gratis. Puse la vânzare erau articole ceva mai de preţ, cum ar fi tricouri ori albume ale trupelor coreene.

După ce te-ai asigurat că ţi-ai umplut buzunarele cu postere care mai de care, te puteai muta înapoi în sala cu proiecţii, unde aveai să afli câte ceva despre locurile mişto ale Coreei. Toate acestea au fost urmate de jocuri, bineînţeles! Astfel, tinerii au mimat anumite mişcări de dans şi trupe, dar am aflat şi „cine o are cea mai mică“. Nu vă gândiţi la prostii! Jocul consta într-o echipă de doi ce aveau să mănânce un beţişor de ciocolată în acelaşi timp, fără a-şi atinge buzele însă.

k_pop_festival-roxana_leocovici-fotoreporter-teenpress (14)

În acest timp, în sala alăturată am avut parte de prezentări de ceai, de costume tradiţionale, hanji craft, caligrafie şi origami. De asemenea, Restaurantul Seoul a venit cu câteva feluri de mâncare tipice Coreei, cu totul şi cu totul delicioase, evidenţiind secretele din spatele lor.

Poate cel mai dorit şi aşteptat moment al zilei a fost Dance Battle-ul, unde pe ritmuri alerte au dansat trupe autohtone, mai noi şi mai vechi, printre care „One Shot“, „Just So Dope“, „Energy Rush“, Double A“, „DSK“, „S.I.N.“, „Midnight Pearls“, „Lee Sisters“, „K@“, „Lelou“, „K. Shock“ şi „N.G.U.“. Adevărul este că, în unele momente nici nu puteai auzi muzica pe care dansau trupele, din cauza ţipetelor frenetice ale adolescenţilor. Cert este c-a fost o nebunie!

k_pop_festival-roxana_leocovici-fotoreporter-teenpress (52)

Până la finalul zilei am mai avut parte de câţiva invitaţi speciali, jocuri, karaoke şi multe, multe momente super petrecute împreună.

Şi *boom, boom*, începând cu ora 21 s-a dezlănţuit un super after party, party care ţinut până în zori.