Film – Now you see me

Film - Now you see me

Film - Now you see me

de Thomas Bărbulescu – redactor

Apărut de curând pe marile ecrane, „Now you see me“ este un film care vrea să convingă că tot ce vezi este real. Este un film care îți va testa vigilența și care te va uimi cu „așii“ pe care îi scoate din mânecă, dar care te lasă cu destul de multe întrebări.

Patru magicieni, J. Daniel Atlas, Merritt McKinney, Henley Reeves și Jack Wilder sunt recrutați de un personaj necunoscut, care îi ajută să devină „Cei patru călăreți“. Din păcate, nu știm cum acești artiști, aproape necunoscuți, reușesc într-un an de zile să evolueze atât de mult încât, atunci când reapar în atenția publicului, execută un spectacol de magie pe marea scenă a cazinoului MGM din Las Vegas.

Dar nu este timpul pentru întrebări pentru că filmul ne uimește cu un număr în care un om este teleportat în banca sa din Franța, unde acesta fură tei milioane de euro, care ajung să plutească în sala de spectacol a cazinoului. Acest număr este foarte criticat de audiență, deși pe parcursul filmului ne este oferită o explicație.

În urma acestui „jaf“, Cei Patru Călăreți ajung pe lista celor căutați de FBI și Interpol. Agentul Ruffalo de la FBI, agenta Dray de la Interpol și Thaddeus Bradley încep să investigheze jaful acela, dar și cele ce vor urma, pentru a afla scopul acestora, dar și mintea care îi dirija pe cei patru. Din acest moment filmul devine un joc în stilul Robin Hood, în care eroul este întodeauna cu unul sau doi pași înaintea poliției. Trucurile magice devin din ce în ce mai complicate, iar explicațiile tot mai puține.

Apogeul este atins în New York. Călăreții sunt urmăriți de către FBI, dar în același timp reușesc să organizeze ultimul lor spectacol. La sfârșitul filmului, aflăm cine era de fapt mintea din spatele planului, dar și scopurile acesteia.

Deși este un film care nu primește multe aprecieri din partea criticilor din cauza multelor întrebări care nu primesc un răspuns, lung-metrajul este apreciat de majoritatea audineței. Acest lucru se datorează actorilor precum Morgan Freeman, Jesse Eisenberg, Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Dave Franco, care aduc un mare plus filmului. De asemenea efectele speciale și trucurile, care deși lasă multe semne de întrebare, sunt bine puse la punct și mențin suspansul necesar.

Filmul are un scor de 7.5 pe IMDB și încă poate fi urmărit pe marile ecrane.