Expozitie de pictura cu Luciana Toma

Vernisajul unei expoziţii inedite de pictură a avut loc pe 11 iunie în Sun Plaza, începând cu orele 11:30. Lucrările expuse ale tinerilor artişti cu vârste cuprinse între 6 şi 19 de ani, au făcut deliciul trecătorilor, dar şi celor invitaţi la acest eveniment. Artistul plastic Luciana Toma, totodată organizatoarea din spatele acestui vernisaj, a lucrat cu elevi de liceu, dar şi copii, dându-le ocazia să îşi expună public lucrările.

Aceasta a realizat o scurtă prezentare în care a oferit şi premii pentru efortul depus de către artişti. În fiecare an Luciana Toma reuneşte tineri începători şi profesionişti în expoziţii, pe care îi meditează şi îi îndrumă anterior în cultivarea talentului lor. Printre aceştia îi numim pe: Maria Ştefănescu, Casandra Săpoiu, Alesia Badea, Alexandru Kacso, Alice Constantinescu şi mulţi alţii.

Un lucru surprinzător legat de cei implicaţi, este acela că nu provin neapărat din licee cu profil de artă plastică. Printre aceştia s-a numărat şi o studentă la medicină. Pe lângă picturi în ulei, acuarelă sau acrilic, puteţi găsi şi desene realizate în tuş. Tematica largă a surprins lucrări inspirate din arta consacrată , dar şi lucrări originale.

Talentul, laolaltă cu pasiunea pentru artă, au arătat personalităţile puternice din spatele tablourilor. Copiii mai mici au reuşit să se exprime liber prin intermediul picturii nu doar pe pânză, dar şi pe lemn, prin câteva obiecte handmade (rame foto).

Peisajele, portretele, dar şi picturile abstracte au arătat profesionalismul tinerilor. Timpul de lucru a variat de la câteva ore, la câteva luni şi chiar un an pentru lucrările complexe. În rândul părinţilor s-a aflat şi actriţa Emilia Popescu, alături de fiica sa, Maria, o tânără pictoriţă în vârstă de 15 ani.

Tinerii artişti au fost premiaţi cu albume de artă ale pictorilor preferaţi, pe care au putut să le aleagă din timp. Premiul cel mare a constat mai degrabă în entuziasmul privitorilor: părinţi, colegi sau trecători. Lucrările vor putea fi admirate până la data de 19 iunie, numai în Sun Plaza.