Viteazul, Vianu, Tonitza fac show in prima semifinala „Pun pariu pe talent!“

de Casandra Săpoiu – colaborator permanent

Primăvara aceasta îşi face debutul cu un show marca „Pun pariu pe talent“. Astfel, pe 5 martie, Colegiul Naţional „Mihai Viteazul“ îşi deschide porţile pentru prima semifinală a deja îndrăgitului concurs.

Pe scena sălii de festivităţi au urcat 15 concurenţi, care mai de care mai talentaţi şi dornici de afirmare, elevi ai liceelor Vianu, Tonitza, şi bineînţeles, liceul gazdă Viteazul, în faţa a peste 150 de persoane şi a unui juriu de excepţie format din Zozo (owner Lions Beat, ex-Lucky Man Project) şi matinalii de la Radio 21, alături de Gabi Inoan şi Manuel Dinculescu, şi un membru al echipei PPT, Andrei Poroşanu.

Timp de câteva ore, concurenţii ne-au încântat (şi ne-au cântat) cu numere din cele mai variate: de la numere muzicale, la beatbox, stand-up sau diablo. Astfel, i-am avut printre noi pe Jessie J cu piesa Price Tag, cântată de Ioana Marinescu, The Script – Breakeven în interpretarea lui Denis Laiu sau Mihai Răduinea, care a prezentat un adevărat spectacol în stil Alex Velea, adică piesa „Don’t say it’s over“. Din Vianu au venit şi cei doi beatbox-eri, Sabin Radu şi Dragoş Canavea, iar un puşti de clasa a VIII-a făcut un număr spectaculos de diablo, uimind întreaga audienţă.

În ceea ce îi priveşte pe juraţi, nici pentru ei concursul nu a fost prea uşor. Misiunea lor de a da note de la 1 la 10 s-a încheiat în mod surprinzător cu egalitatea dintre două concurente de la Viteazul. După un scurt baraj, juriul a decis că spre marea finală va merge Oana Barbu, care a cântat piesa „Zombie“ a celor de la The Cranberries. De la Tonitza, locul în finală a fost ocupat de Nicoleta Faina, o moldoveancă de clasa a XI-a ce a amuzat juriul cu un număr de stand-up, iar Vianu îl are în finală pe Sabin Radu.

După terminarea primei semifinale, am plecat cu gândul că „Pun pariu pe talent“ este unul dintre cele mai cool concursuri pentru liceeni şi că următoarele semifinale vor fi cel puţin la fel de fun ca şi cea găzduită de CNMV.

Stay tuned!