These shoes are made for dancing

de Ioana-Bianca Dobrin – colaborator

„Astăzi, începând cu ora 19:00, AFI Palace Cotroceni te invită la un spectacol de dans dedicat celor mici, prezentat de Andy Jugănaru. La spectacol vor participa trupele de dans Crazy Dans, Crazy Dance Junior, Oops Dance, Oops Dance Junior, Dance World Junior şi Steluţele Dansatoare. Te aşteptăm!“. Aceasta a fost invitaţia de pe site-ul celor de la AFI Palace. La fel ca şi cei de la Teen Press, părinţii au văzut-o pe site, şi s-au gândit să-şi aducă „piticii“ pentru a se mai distra. Dar de ce să se distreze numai ei?!

Spectacolul a mai avut ca temă şi absolvirea cursului de dans din anul şcolar 2010-2011. Au fost prezente trupe de începători, dar şi de avansaţi, coordonate de coregrafele Irina Manda (Oops Dance, Oops Dance Junior, Crazy Dance Junior, Crazy Dance) şi Cimpoieru Alina-Georgiana (Dance World Junior şi Steluţele Dansatoare), făcând parte din şcoala de dans „Sport World“.

La eveniment au fost prezenţi şi câţiva solişti, care au încântat publicul cu melodiile lor, iar în timpul recitalului, grupele de dans şi-au făcut apariţia păşind pe ritmurile muzicii. Soliştii prezenţi au fost: Gabriela Oprea care a interpretat piesa „Rock în roz“, Nicoleta Ghinea cu piesa „Îngerii nu plâng“, Denisa Boacă cu „Simply the Best“, Ştefania Chesar ne-a dezvăluit hobby-ul ei în piesa „Pasiunea mea“, Elena Petcu cea care ne-a reprezentat la concursul „Sanremo Junior 2011“ cu piesa „Pleacă“, şi Andrei Şerban, o mică vedetă, care a câştigat trofeul de aur la „Romanian Top Kids“, fostul „Cerb de Aur Junior“. Aceşti copii minunaţi ne-au reprezentat ţara la diverse concursuri naţionale, venind mereu acasă cu câte un trofeu.

Costumele lor au fost la fel de vesele ca şi ei, fiind îmbrăcaţi cât mai primăvăratec, cu imprimeuri florale, culorile predominante fiind cele de sezon, şi anume: albastru, galben, verde şi roz. O ţinută foarte „fabulous“, care amintea de Michael Jackson, ne-a fost prezentată de Denisa Boacă , iar fetiţele care au dansat pe melodia ei, au fost îmbrăcate în costum popular, această ţinută fiind accesorizată cu nişte ochelari de bunicuţă.

Nu au lipsit nici sponsorii: AFI Palace, JymboLand şi Protecţia Consumatorului, care au fost prezenţi prin bannerele amplasate de jur-împrejurul scenei.

Coregrafa Alina Cimpoieru ne-a dezvăluit că în perioada 25 iunie – 5 iulie trupa de dans „Dance World“ va pleca la Paris, unde va reprezenta România la „Cupa Mondială a Dansului“, programul de pregătire fiind sponsorizat de către primărie. Noi le urăm baftă şi succes mai departe!

Ca la fiecare eveniment au fost prezenţi şi invitaţi speciali, şi anume: compozitorul Dan Dimitriu şi soţia dumnealui, Mirela Dimitriu, care sunt şi organizatorii festivalului „Romanian Top Kids“, aceştia primind câte o diplomă de excelenţă pentru performanţa în domeniul artistic.

Spectacolul s-a încheiat cu ropote de aplauze din partea publicului, iar coregrafele au înmânat fiecărui absolvent al şcolii de dans câte o diplomă.

Suntem mândri de voi şi sperăm să vă vedem la cât mai multe spectacole/concursuri, să urcaţi drapelul României cât mai sus pe scara învingătorilor! You are the future!