
foto: Ovidiu Udrescu – fotoreporter
A sosit şi ziua de 23 noiembrie, iar cu ea ziua în care pentru fiecare sandviş ori meniu, cu care ne îndopăm la McDonald’s, un leu este donat Fundaţiei „Ronald McDonald“ prin campania numită „Mi-e poftă să fac bine!“. Mai pe scurt: ziua în care, deşi îţi îndopi stomacul lihnit după o tură de shopping, Lipscani ori liceu, un leu drăguţ şi simpatic ajunge la o fundaţie ce ajută şi „fericeşte“ o droaie de copilaşi.
Pentru cei care în mod general se ascund prin peşteri şi nu prea le pasă de ce se întâmplă prin jurul lor, Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald reprezintă o organizaţie non-profit, constituită la iniţiativa McDonald’s România şi susţinută de către acesta încă din 1998. Această fundaţie are „misiunea“ de a oferi un mediu şi viitor cât mai frumos posibil copiilor fără posibilităţi.
Prin această nouă acţiune, cei de la Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald şi-au propus ca, în perioada anului acesta şi a celui care îi va urma, să strângă fondurile necesare pentru dotarea Spitalului Grigore Alexandrescu din Bucureşti cu un computer tomograf nou şi extrem de necesar.
Ca un prim pas, în perioada 19-25 noiembrie, în cadrul campaniei „Mi-e poftă să fac bine!“, McDonald’s Romania va dona câte un leu din valoarea fiecărui Big Mac sau McChicken cumpărat către Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald, iar apoi către Casele de ajutor pentru copii „Ronald McDonald“. Campania se va desfăşura pe durata a 12 luni, timp în care vor mai fi şi alte activităţi de acest gen.
Să nu uităm că, alături de această campanie şi cu ocazia McHappy Day, la McDonald’s Unirii au fost prezente şi câteva dintre vedetele româneşti precum Mihaela Pârvulescu, Andrei Leonte, Florin Grozea, Ilie Năstase, Diana Ion şi mulţi alţii.
Aşadar, fuga la McDonald’s să mai luăm un sandviş la pachet că parcă ni s-a facut foame şi, totodată, să ajutăm la strângerea de fonduri pentru copii.
Să aveţi poftă!