De la Balul Caritabil din Marin Preda

De la Balul Caritabil din Marin Preda

De la Balul Caritabil din Marin Preda

de Cezara Panait – redactor

Ce-ai putea să faci într-o zi de marți seara, după ce ai venit de la liceu? Să te duci acasă și să lenevești, probabil, însă acest lucru nu s-a aplicat în data de 11 decembrie și pentru o parte din elevii liceelor Marin Preda, Eugen Lovinescu și Colegiul Național de Muzică „George Enescu“.

Dând dovadă de sensibilitate și multă solicitudine, elevii din Marin Preda, sprijiniți de Primăria Sectorului 6 au organizat un bal caritabil pentru a-i ajuta pe copiii bolnavi de leucemie din Spitalul Fundeni. Acest lucru a fost posibil datorită asociației „Speranță pentru tine“. Astfel, adolescenții au reușit să îmbine utilul cu plăcutul, petrecând o seară pe cinste și totodată ajutând la însănătoșirea unor copii ce au nevoie de toată susținerea noastră.

De la Balul Caritabil din Marin Preda

În debutul serii a dansat trupa „Atomic Crew“, care a deschis apetitul tinerilor pentru distracție. Apoi a urmat rândul celor din echipa „Swag Factory“ să dovedească de ce sunt în stare în mișcări energice de dans.

Ei, și pentru că unii elevi din George Enescu nu au venit doar să asiste la spectacol, un băiat de la clasa a VI-a a încălzit inimile oamenilor din public, interpretând câteva compoziții la vioară, printre care și cunoscuta piesă „Noapte de vis“.

De la Balul Caritabil din Marin Preda

Totuși, publicul nu s-a încins cu adevărat decât la apariția Laviniei Lăcătuș, care a susținut un alt moment muzical, mult mai dinamic și mai viguros. Ea a cântat melodia Christinei Aguilera, „Lady Marmalade“, debordând de sex-appeal. Nici spectatorii nu au rămas indiferenți la o melodie atât de provocatoare, astfel că unul dintre dansatori a urcat pe scenă, acompaniind-o cu mișcări îndrăznețe, și chiar lascive. Tânăra s-a simțit bine interpretând piesele din continuarea programului său: „Breathe“ – Blu Cantrell, „Hero“ – Mariah Carey, „My all“ – Mariah Carey și „Have yourself a merry little Christmas“ – Christina Aguilera, transmițând din starea sa energică și spectatorilor. Astfel, aproape întreaga trupă „Swag Factory“ a urcat din nou pe scenă, dansând cu patos.

De la Balul Caritabil din Marin Preda

După aceasta, și-a făcut apariția Angelo Simonică, pe care probabil că îl știți de la emisiunea „Românii au Talent“ – la care s-a calificat în semifinale – sau datorită faptului că este fostul solist al formației Magnum Opus. Rockerul și-a început repertoriul în forță, cântând melodia „It’s my life“ a starului Jon Bon Jovi. El a interacționat foarte bine cu publicul, mai ales cu domnișoarele, care au fost foarte entuziasmate atunci când Angelo a cântat melodiile „Use Somebody“ – Kings of Leon, „This Love“ – Maroon 5, „Here I go again“ – Whitesnake și „Let me entertain you“ – Robbie Williams. Până la sfârșitul interpretării sale, una dintre fete a ajuns pe scenă alături de tânăr, intonând alături de el o parte dintr-un cântec.

De la Balul Caritabil din Marin Preda

În continuarea programului a urmat un moment în care Marian Ivan, liceean, ne-a arătat ce mișcări impresionante poate face cu corpul său. Apoi a urmat mult așteptatul moment al prezentării de modă. Mai multe fete, eleve în Marin Preda și George Enescu, au defilat îmbrăcate în rochii ce aveau să fie licitate ulterior. În ceea ce privește cumpărarea rochiilor, organizatorii au fost nevoiți să insiste și să pluseze, oferind și un dans cu fata respectivă, deoarece lumea era reticentă, nevrând să achiziționeze obiectele vestimentare.

De la Balul Caritabil din Marin Preda

În final, adolescenții au avut parte de o seară foarte bună, iar copiii bolnavi de leucemie sunt cu un pas mai aproape de vindecare datorită unor oameni mărinimoși și altruiști care au dus la îndeplinire acest proiect.