Cupa Liceelor la Street Dance – Etapa I

de Carla Boboc – redactor

Sâmbătă, 18 februarie, în Club Jukebox, s-a dat startul primei etape la Cupa Liceelor la Street Dance 2012, fiind şi ultima ediţie. Proba de concurs a fost „Colaj tematic propriu“, unde juriul a punctat stilurile de dans (cele acceptate fiind: hip-hop (old, middle, new school), popping, locking, house dance, waacking, voguing, dancehall, L.A. style/studio dance, krumping/clowing, break-dance), sincronizarea şi aşezarea membrilor trupei pe scenă, creativitatea şi originalitatea, atitudinea concurenţilor, dificultatea coregrafiei, tema şi implicarea membrilor trupei.

În urma tragerii la sorţi, primele trei trupe au urcat pe rând pe scenă: Area 27 (Colegiul Naţional „Octav Onicescu“) cu tema „Ninja“, Unknown Dance Crew (Colegiul Naţional „Victor Babeş“), tema lor fiind „Copiii plecaţi de acasă ca să danseze“, şi trupa Bones (Liceul Teoretic „Alexandru Ioan Cuza“) cu tema „Adidaşii magici“.

Apoi, pentru câteva minute, trupa de dans Jackpot Teenz de la OneBeat Dance Studio ne-a oferit un adevărat show de street-dance, strălucind pe scenă ca de fiecare dată.

Competiţia dintre licee a continuat apoi cu trupele Log Off (Liceul Teoretic „Iuliu Maniu“), tema aleasă de membri fiind „Boys vs. girls“, Sava Dance (Colegiul Naţional „Sfântul Sava“) cu tema „Superman“ şi Chupacabra Crew (Liceul Bilingv „Miguel de Cervantes“).

A urmat prezentarea membrilor juriului de break-dance – trupa DLT Family cu Bboy Morty ca preşedinte, apoi s-a dat startul competiţiei la break-dance 1 vs. 1. Câştigătorul a fost Dani, urmat de Soto.

Tot în ordinea hotărâtă de tragerea la sorţi, au urcat pe scenă celelalte zece trupe: 8 Hours (Colegiul Naţional „Grigore Moisil“) cu tema „Şi războiul poate aduce ceva bun“, trupa Ne-am luat aiurea (Colegiul Naţional „Gheorghe Şincai“), Unlimited Beat (Colegiul Naţional „Şcoala Centrală“) cu tema „Girls run the world“, trupa The Smurfs Crew (Colegiul Naţional „Matei Basarab“), Mişu Street (Colegiul Naţional „Mihai Viteazul“) cu tema „Dezvoltarea oamenilor prin dans“. A urmat trupa Body Action (Colegiul Naţional „Ion Creangă“) cu tema „Funky old school“, Evolution (Liceul Teoretic „Ioan Petruş“), Duboy Crew (Colegiul Naţional Bilingv „George Coşbuc“), trupa Supă la Plic (Liceul Teoretic „George Călinescu“) cu tema „The trip“ şi ultimii, dar nu cei din urmă, reprezentanţii Colegiului Naţional „Iulia Hasdeu“, trupa The Puppetiers, având tema „The lady in the red dress“.

Au urmat calificările la battle-ul de hip-hop 1 vs. 1, după prezentarea juriului – trupa UST Freestylers, Tatoi Robert fiind preşedintele juriului. Câştigătorul battle-ului a fost Duracell, iar pe locul II – Gringo.

Pe parcursul evenimentului, au avut loc pauze de dans, în care cei prezenţi şi-au putut arăta calităţile de dansatori.
Aproape de finalul serii, Xela Nam a urcat pe scenă pentru a cânta imnul CLSD 2012. Datorită faptului că prezenţa sa pe scena street dance-ului românesc a fost mereu simţită, Connect-R fiind prezent la mai multe ediţii ale CLSD, seara nu se putea încheia fără ca el să încânte publicul. Connect-R i-a apropiat de scenă pe cei prezenţi cu melodiile şi mişcările sale. Ca de fiecare dată, şi-a prezentat dansatorii: Bodo, Banană, Kenny – coregraful trupei şi Boak, care ne-au şi dezvăluit o parte din noul lor show de dans.

Pentru a şasea şi, din păcate, ultima oară, OneBeat, o echipă ce munceşte necontenit pentru îndeplinirea visului de a aduce cultura street-dance-ului la un nivel internaţional, a organizat prima etapă a Cupei Liceelor la Street Dance; o după-amiază de neuitat, plină de spectacol, după părerea publicului prezent. Fiţi din nou alături de ei sâmbătă, 25 februarie, în Club Jukebox pentru a II-a etapă!

Album Facebook