ARTA nu musca? Lansarea proiectului PureArt

de Laura Ștefan – seminarist

Creativitate, nuduri, culoare, eleganță și forță, pasiune, joacă de copii, improvizație, dorința creației și simplitatea detaliilor. Aceastea au fost temele abordate cel mai des și cuvintele care ar descrie cel mai bine acea seară.

Miercurea aceasta, 27 februarie, a avut loc lansarea proiectului PureArt. Începând în jurul orei 17:00 și până în seară, cei prezenți la Galeria Occidentului (str. Occidentului nr. 11, nu foarte departe de stația de metrou Victoriei) au putut să se bucure de prezența lucrărilor expuse, unui pahar cu vin și a muzicii clasice în timp ce creativitatea deborda, arta prinzând contur cu fiecare clipă scursă. Dar cireașa de pe tort a fost tabloul în care fiecare vizitator a putut să își lase amprenta (un mod foarte simpatic de a ne aduce mai aproape prin artă).

PureArt reprezintă un nou proiect oferit de „ARTA nu mușcă“ și care vizează promovarea atelierelor de pictură, grafică și sculptură oferite de Eglantina Becheru și Daniel Rădulescu, cât și noile talente artistice.

Daniel Rădulescu este micul nostru artist care va coordona seminarele atelierului de grafică, cât și a celui de sculptură, aducând în ochii tinerilor ori pasionaților învățăcei acele cunoștințe esențiale (creionul este în mâna voastră, dar degeaba dacă nu este bine folosit). Eglantina Becheru este artist plastic care își va desfășura seminarele într-un mod cât mai creativ și efervescent cu putință, fiecare zi venind cu ceva nou (într-o zi poate să fie un bici, iar într-o alta muzică clasică).

O frumoasă plimbare alături de Daniel Rădulescu în arta graficii și a sculpturii, ori un încântător dans în arta picturii alături de Eglantina Becheru? Eu una sunt topită după omuleții creativi. Deci, hai neamule la atelier!