Parada elevilor bucuresteni

de Ruxandra Şiclovan – colaborator

Plecând din faţa Sălii Palatului şi continuând cu traseul Calea Victoriei – Splaiul Independenţei – Bulevardul Unirii, elevi din toate liceele din Bucureşti au ajuns, în cele din urmă, în Piaţa Constituţiei în jurul orei 16.

Fiind prezenţi circa 20.000 de elevi, nu aveai loc nici să calci. Am încercat să ajungem cât mai aproape de scenă (atât cât ni se permitea), şi am ajuns într-un loc în care nici nu puteam să respirăm.

Lasând la o parte asta, Alex Velea deja începuse să cânte, aşadar se crease o atmosferă mai plăcută. Melodii atât noi („Whisper“), cât şi mai vechi, precum „Ce ţi-aş face (Selecta)“, au fost fredonate de către fanii cântăreţului aflaţi în Piaţa Constituţiei. Pe lângă melodiile lui, Alex a cântat şi cunoscutele melodii „Tonight“ (a lui Enrique Iglesias), „Give me everything tonight“ (Pitbull ft. Ne-yo), „Let the bass kick in Miami“ (Chuckie & LMFAO) şi „Danza Kuduro“ (Don Omar & Lucenzo).

Următoarea care a urcat pe scenă a fost Andreea Bănică, care în deschidere a cântat celebra „Love in Brasil“, după care „Fiesta“, „Le Li Ra“, „Electrified“ (cea mai recentă melodie a artistei). Cum pe ritmurile antrenante ale melodiilor cântăreţei nu se poate pune problema să nu se danseze, şi aceasta a dansat împreună cu dansatoarele sale.

Andreea Bălan şi-a început reprezentaţia cântând o melodie care dăinuie de pe vremea când trupa Andre făcea ravagii în randul tinerilor, „Liberă la mare“, urmată de melodii mai recente precum: „Trippin’ on you“, „Like a bunny“, „Crazy about you“, „Baby get up and dance“. Pentru că ne-a demonstrat la emisiunea „Dansez pentru tine“ că se pricepe şi la dansat, Andreea l-a invitat pe scenă pe Petrişor, împreună cu care a luat locul II în Mexic, la etapa internaţională. Aceştia au dansat salsa, flamenco, pe muzică ţigănească şi country.

Connect-R a venit şi el, începând cu piesa „American dream“, pe ritmuri mai lente, şi continuând cu piesele lui obişnuite, care îţi aduc zâmbetul pe faţă şi îţi oferă energie: „Burning love“, „Still“, „Ring the alarm“, şi cea mai recentă piesă a acestuia, „Take it slow“.

După concertele celor patru, la orele 20.30, sacii umpluţi cu puf s-au revărsat asupra celor care au mai rămas în public şi, în continuare, au fost chemaţi pe scenă cei de la ArCuB, care au participat la toate zilele Bucureştiului, desfăşurate de-a lungul a 3 zile. Până la urmă, s-a dovedit a fi ceva reuşit, chiar dacă începutul a lăsat de dorit, şi asteptăm ediţia de anul viitor.