It’s complicated

It's complicated

de Mirona Craciun – redactor
sursa foto: Cinemagia.ro

Aţi văzut „It’s complicated” ? Dacă nu, trebuie să-l vedeţi. De obicei, eu nu mă uit la comedii romantice pentru că ultimele pe care le-am văzut au fost doar romantice, în niciun caz comedii (cel puţin ce înţeleg eu prin comedie).

A fost un film la care am râs mai mult decât mă aşteptam şi, deşi distribuţia nu este una tipică pentru comedii, Meryl Streep şi Alec Baldwin joacă nişte roluri excelente şi se potrivesc perfect în ipostazele în care sunt puşi. Ca o adăugare la acest casting, Steve Martin, deşi a înaintat destul de mult în vârstă, nu şi-a pierdut din stilul cu care ne-a obişnuit şi îşi păstrează farmecul natural.

Povestea este următoarea: Meryl Streep şi Alec Baldwin sunt un cuplu divorţat, iar povestea fiecăruia este una tipică: ea este singură şi, din câte se pare, nu a reuşit să îşi refacă viaţa, iar el este căsătorit cu o „seniorita” sud-americană, mult mai tânără decât el. Când într-un final se reîntâlnesc, realizează cât de mult şi-au dus dorul şi că încă ţin unul la celălalt, aşa că pornesc o aventură în secret. Între timp, în acest peisaj apare Steve Martin, în ipostaza de romantic incurabil. Se împrieteneşte cu Meryl Streep şi îi povesteşte despre eşecurile vieţii lui, căsătoria lui distrusă şi singurătatea lui, astfel încât aceasta se îndrăgosteşte de el.

[youtube]FtbsGSzTOyI[/youtube]

Comedia se termină, însă, atunci când apare punctul culminant, în care ea trebuie să aleagă între o viaţă linişTită alături de un soţ minunat, şi una plină de pasiune, alături de un fost soţ.

Pelicula este una pe care o poţi savura uşor, un film simplu şi foarte plăcut pe care sigur îl veţi viziona cu mare-mare plăcere. Enjoy it!